مسابقات بازی های یارانه ای، 17 تیر ماه امسال آغاز می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار احتماعی ایرنا، 'رسول رضوانی' روز سه شنبه در نشست خبری اولین دوره مسابقات بین المللی بازی های رایانه ای - جام دیجیتال - كه در مجتمع فرهنگی دیجیتال آزادی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: دوره استانی این مسابقات از 17 تا 23 تیر ماه امسال در مراكز فرهنگی دیجیتال منتخب سراسر كشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره كشوری این مسابقات نیز از 25 تا 27 تیر ماه سال جاری در مجمتع فرهنگی دیجیتال آزادی واقع در محل برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.

رضوانی با بیان اینكه بخش بین المللی بازی های رایانه ای در روزهای 28 و 29 تیر ماه امسال برگزار خواهد شد، اظهار داشت: 18 كشور از سراسر كشور در این مسابقات حضور دارند كه از جمله آنها می توان به 9 كشور از اعضای سازمان همكاری اقتصادی - اكو -، آلمان، بلغارستان، رومانی، كره جنوبی، عراق، عربستان، فرانسه و چین اشاره كرد.

مسوول برگزاری جام دیجیتال دلیل برگزاری این مسابقات در تیر ماه را پر كردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عنوان كرد.

** حضور 30 هزار نفر در مسابقات جام دیجیتال

رضوانی با یادآوری اینكه 30 هزار نفر از جوانان و نوجوانان در این مسابقات ثبت نام كرده اند، خاطر نشان كرد: همه شركت كنندگان استان های محروم و 100 نفر از هر استان با 50 درصد تخفیف در مبلغ ثبت نام برخوردار بوده و در ضمن هر استان می تواند 10 نفر را به صورت رایگان ثبت نام كنند.

وی در مورد جوایز این دوره از مسابقات نیز اضافه كرد: این مسابقات در دو محیط پی سی و ایكس باكس و در دو بخش فیفا و پس برگزار می شود و بنابراین در مجموع 12 نفر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد.

رییس مجتمع فرهنگی دیجیتال آزادی ادامه داد: در بخش بین الملل به چهار نفر اول مبلغ سه هزار دلار، چهار نفر دوم دو هزار دلار و چهار نفر سوم یك هزار دلار به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

رضوانی تصریح كرد: نفرات برگزیده همچنین به عنوان اعضای تیم ملی بازی های رایانه ای انتخاب خواهند شد.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , مدل , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: